Доставка і оплата


Доставка товарів, які Ви купили в магазині https://best4baby.com.ua "НАЙКРАВЩЕ - ДІТЯМ" проводиться як по Києву, так і по всій Україні.


Доставка товару кур'єром по Києву.

 

Кур'єрську доставку здійснюємо лише Києвом, в інші регіони України - транспортними компаніями.

Замовлення доставляються кур'єром у робочі дні з 9.00 до 18.00. У вихідні дні та інший час за домовленістю.

Після оформлення Вами замовлення за телефоном або on-line Вам зателефонує менеджер нашого магазину для підтвердження Вашого замовлення та для уточнення зручного для Вас часу та дати отримання товару. Ми враховуємо Ваші побажання щодо доставки товару на першу або другу половину дня.

До обов'язків кур'єра входить доставка та перевірка наявності товару згідно з накладною. Кур'єр не здійснює збирання товару.


За бажанням покупця можемо надіслати товар Києвом транспортними компаніями, наприклад, Нова Пошта.


Самовивіз товару.

 

Якщо Ви бажаєте забрати замовлений у нас товар самовивозом з нашого офісу (Київ, вул. Драгоманова, 29, ТЦ «Центрум»), то обов'язково повідомте про це нашого менеджера завчасно. Т.я. всі товари знаходяться на складах, і щоб доставити їх до нашого офісу знадобиться час.

 

Доставка по Україні.

 

Україною ми надсилаємо товари ТК «Нова пошта», «Укрпошта» або будь-який інший ТК. Вартість доставки товару формується транспортною компанією в залежності від ваги, габаритів та місця призначення товару.


 

Варіанти оплати товару.


- Ви можете сплатити замовлений Вами товар готівкою при кур'єрській доставці, а також при самовивезенні товару з офісу.


- Безготівковий розрахунок здійснюється на картку, р/р Приватбанку Монобанку, реквізити надаються додатково після оформлення замовлення.


- Банківською карткою Visa та Master Card через електронну систему LiqPay.

 

- Післяплата – це оплата товару при отриманні у філії компанії «Нова пошта». За цю послугу Ви сплачуєте комісію компанії-перевізнику.

 

Обмін та повернення товару.


Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення. Це право гарантоване Законом України „Про захист прав споживачів”.


Для повернення товару необхідно:


· Заповнити бланк заяви на повернення товару із зазначенням банківських реквізитів для повернення коштів та паспортних даних (бланк запитайте у менеджера);


· Зберегти товарний вигляд виробу без слідів використання та експлуатації;


· Зберегти цілісність оригінальної упаковки товару;


· Зберегти всі ярлики та бірки товару;


· Наявність всіх документів, що підтверджують купівлю товару;


· Переконатися, що товар, що повертається, не відноситься до групи товарів, які не підлягають поверненню згідно з постановою Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів".



Для обміну товару необхідно:


· Оформити нове замовлення самостійно або з менеджером магазину, на товар, який Вас цікавить;


· Зв'язатися з нами, уточнити поштову адресу, дані на обмін товару;


· Обмін товару відбувається протягом 3 днів, з моменту отримання нами нового замовлення Покупця;


Витрати на доставку товару, що обмінюється \ повертається, несе Покупець, крім випадків виявлення браку або невідповідності товару у Вашому замовленні.


Кошти за повернення товару Ви можете отримати:


· На банківську карту «Visa/MasterCard» за реквізитами зазначеними Вами у заяві на повернення товару;

· Повернення коштів відбувається на протязі 3-х банківських днів з моменту отримання нами товару, що повертається.